Alternatívny príbeh

A. Klesov odmieta mýtus „mongolsko-tatárskeho jarmo“

Pseudo-historický mýtus o „mongolsko-tatárskom jarmo“, ktorý vymysleli falšovatelia histórie, je ohromujúci v jeho obrovskej absurdite. Aktivita „krutých východných dobyvateľov“, s ktorou historici zobrazujú mýtický „tatarský Mongol“ v Rusku, je veľmi prekvapivo lojálna. A aj keď odmietneme fakty, že „diví Mongoloidi“ sa nedotkli ruských cirkví, zdanili Rusko iba 10% (a teraz koľko nás štát účtuje?), Nenaplnili svoje písanie a jazyk, potom skutočnosť, že nezanechali žiadne stopy mongoloidov ani v Rusku, ani vo zvyšku Európy, cez krajiny, cez ktoré prešla armáda Batu Khan.

Na základe tohto pseudo-historického mýtu si Russophobes dlho vyvíjal celú teóriu o „podradenosti“ ruského ľudu, ktorá je údajne geneticky zmesou rôznych národov. Nemysleli si však, že jedného dňa budú statoční vedci, ktorí sa budú snažiť zistiť pravdu. Skupina amerických, estónskych a ruských vedcov, ktorí vykonali genetický výskum, bola preto prekvapená, že medzi ruskými obyvateľmi sa našla pomerne vysoká genetická čistota založená na árijskej haploskupine R1a1. A genealógia DNA profesora A. Klesova úplne odhalila tento mnohoročný rusofóbny mýtus.

Napríklad o tom, čo sa dá čítať v jeho knihe „História Árijcov a Erbinovcov“:

"Každý si pamätá príslovie:" Scratch Russian - uvidíte Tatar. "Avšak, toto príslovie je nesprávne. Aj keď hlavná haploskupina v Rusoch a Tataroch je rovnaká, R1a, v relatívnom množstve 48% a 25%, sú to hlavne rôzne DNA línie alebo subštruktúry. Neprichádzajú jeden od druhého, pochádzajú od starodávnych spoločných predkov pred tisícročím, takže iba tí starí predkovia sa objavia počas „škrabania“, ale objavia sa symetricky medzi Rusmi aj Tatármi.

Ak pôjdeme do detailov, Rusi majú dve hlavné línie DNA (Y chromozómy) - Z280 a M458 (v pomere 78% až 22%) a pre Tatárov, Baškirky a Karachajsko-Balkánsku hlavnú líniu Z93. Inými slovami, polovica Rusov a štvrtina Tatárov sú už rôzneho pôvodu a bez ohľadu na to, koľko prekročíte, tam „nič neuvidíte“, s výnimkou mnohých tisícročí. A príslovie je jasne adresované „tatarsko-mongolskej invázii“ a v tomto ohľade to nie je pravda. Nepravdivé.

Tri uvedené línie DNA sa rozišli približne pred 5500 rokmi (Z93 a ďalšie dve) a 5 000 až 4 200 rokmi (Z280 a M458). Rusi nemajú prakticky žiadny Tatar (v tejto súvislosti) líniu Z93, rovnako ako neexistujú mongolské haploskupiny C a Q. Preto sme už „škrabku“ vyriešili. Invázia bola - niet pochýb, a jarmo bolo vo forme vyberania ponižujúcich daní a zavádzania suverénnych-vazalských vzťahov s ruskými kniežatstvami, tiež ponižujúcich, ale DNA neprešla z „tatarských Mongolov“ na Rusov. V priamejšom jazyku nedošlo k kolonizácii ruských Tatárov ... “

Pokiaľ ide o „ponižujúcu“ daň vo výške 10 percent, nesúhlasím s profesorom, pretože potom dane, ktoré teraz vyberajú naše a ďalšie štáty od svojich spoluobčanov, bude treba uznať za ešte „ponižujúce jarmo“. A kde ste videli, ako víťazi uvalili takéto dane na porazených porazených? A je o tom niečo známe aj na iných územiach, kde prešlo armáda mýtických „mongolských Tatárov“? V historických kronikách nenájdete nič také. A falšovatelia histórie a ich nasledovníci nemôžu vysvetliť tento rozpor.

Ak však uznáme, že mýtické „mongolské Tatry“ boli vynájdené iba preto, aby predkovia zakrývali existenciu sibírskeho kráľovstva, ktorého veľká časť populácie bola geneticky aj kultúrne blízka Rusom (védska predkresťanská kultúra), potom pokračuje veľa ich miesta. A vôbec nie je prekvapujúce, že taký „lojálny“ postoj k Rusku, ktorý bol s najväčšou pravdepodobnosťou sám západnou provinciou tohto kráľovstva, je na európskych stredovekých atlasoch a mapách označený ako „Veľký Tartaria“. Je to Tartaria, nie Tataria.

A obyvateľstvo tejto konkrétnej krajiny, v tom čase v Európe aj v Rusku, sa volalo „Tatári“. Preto sa v starých ruských kronikách spomínalo „tatári“, a nie mýtické „mongolské Tatry“. Preto sú títo „Tatári“ vyobrazení v starých ruských a európskych miniatúrach rovnako ako ruskí vojaci, tj ako klasickí belochov. Súčasne mohli byť dve jednotky odlíšené iba transparentmi. A ani starí Rusi, ani európski kronikári a kronikári nezaznamenali medzi vojakmi Batu Chána žiadne charakteristické znaky mongoloidity. Okrem toho v európskych zdrojoch nájdete informácie o tom, že spolu s Batu ruské kniežatá a ich príslušníci išli ďalej na Západ, čo opäť úplne odporuje verzii „dobývania Ruska“.

To všetko je skôr ako „obnova ústavného poriadku“ vo vzdialenej provincii, kde časť miestnych kniežat začala zmätok a občianske konflikty (dokonca potvrdené oficiálnou históriou). Aký bol však účel zradných kniežat? Dlho sme boli kŕmení mýtmi o „boji za nadvládu v Rusku“. Samozrejme, taký boj bol medzi princami nepochybne vedený. Teraz, keď už bolo odhalených veľa faktov o účasti Vatikánu na týchto udalostiach, je zrejmé, že Rusko sa v tom čase nerozdelilo na konkrétne kniežatstvá, ale rozdelilo sa na dve časti.

Časť kniežat západného a ústredného kniežatstva, ktorá vstúpila do sprisahania s Vatikánom, vydláždila cestu pre katolicizáciu Ruska a kúpila vatikánske sľuby. Na čele tejto „prozápadnej koalície“ bol galícijský knieža Daniil, ktorému Vatikán sľúbil kráľovskú korunu výmenou za obyvateľov Galície, ktorí prijali katolicizmus. Všetci títo prozápadní zradcovia očakávali rozsiahlu inváziu križiackych jednotiek v Rusku, aby podrobili tie kniežatstvá, ktoré boli proti vôli Vatikánu.

Batuova armáda prešla cez mestá a krajiny prozápadných zradcov a potom sa zrútila, spolu so spojeneckými ruskými princami, križiackými armádami, pripravenými napadnúť Rusko, úplne ich poraziť. A len Livónsky rád dokázal zorganizovať neslávny útok na Novgorodské krajiny, ktorý sa skončil slávnou „ľadovou bitkou“ na jazere Peipsi. A mimochodom, málokto vie a oficiálni historici dávajú prednosť mlčaniu o tom, že spolu s príslušníkom novgorodského kniežaťa Alexandra Nevského a miestnymi milíciami v tomto boji bok po boku s ruskými vojakmi bojovali proti invázii križiakov tri bomby sibírskej armády Veľkej Tartárie.

Väčšina ruských miest bola v Rusku v skutočnosti spálená pred príchodom batuskej armády, to znamená počas medzivojnovej občianskej vojny. Bolo to kvôli tomu, ako aj kvôli predchádzajúcemu násilnému krstu časti Ruska „ohňom a mečom“, že došlo k úbytku svetovej populácie, ktorý falšovatelia pripisovali mýtickým „mongolským Tatarom“ a súčasne zakrývali predkov samotnú skutočnosť existencie „Veľkého Tatarária“, ktorá až do konca príchod k moci Genghisides (ktoré samozrejme neboli mongoloidmi), sa nazýval Veľký Scythia.

A celá táto verzia veľmi organicky zapadá do údajov genealógie DNA profesora A. Klesova, čo dokazuje, že do Ruska neprišiel žiadny mýtický „mongolsko-tatársky jazyk“ a nezorganizoval „jarmo“. Okrem toho 300-ročné jarmo v našej krajine prišlo oveľa neskôr - po zajatí cárskeho trónu vatikánskymi chráničmi - Romanovmi. A nie je náhoda, že moderný ruský historik D. Bělousov nazval tento jho „nemecko-Romanov“.

Populárne Príspevky

Kategórie Alternatívny príbeh, Nasledujúci Článok